fredag 6 september 2013

Äntligen bröllop

I lördags var det äntligen dags! Min älskade vän Mikael ingick äktenskap med sin fina Niclas ♥

Lite omvänt upplägg hade de då dem har så otroligt många vänner som de ville bjuda. Så de närmsta familj och vännerna var bjudna på middagen fr kl 17. Vigseln var kl 21 och då slöt sig resten av vännerna upp för att vara med.

Det började med lite bubbel och mingel medans vi väntade på att brudparet skulle anlända. Träffade fina Sussi som jag inte träffat sedan vi tog studenten för 10 år sedan! Jätte kul och få träffa henne, hennes man och barn.



När brudparet anlände blev det hurrarop och skål. Lite kramar och mer mingel innan middagen serverades :)

Finaste brudparet 

Jag och Micke


Hade Sussi och hennes familj samt hennes syster som bordsällskap. Supergod buffé. Åt så jag höll på att spricka ;-) Trevlig middag otroligt många och fina tal. En toastmaster som var jätte duktig :) Väldigt fina dekorationer om jag får säga det själv ;) dvs jag hade fixat blomdekorationerna, ljuslyktorna samt bordsplaceringkorten :) Det var min/vår present till dem :)




Efter middagen slöt de resterande gästerna upp och det blev lite mingel sen blev dags för själva vigseln. En ganska kort men otroligt fin ceremoni. En av tärnorna sjöng en fin sång och vigselförrättaren höll ett fin tal :)




Äntligen ett äkta par


Efter ceremonin så blev det tårta och kaffe sen började festen med dans :) Dansande ganska mycket :)

Så god tårta



Jag Micke och Sussi

Mitt i festen så utlöste rökmaskinen brandlarmet och vi fick invänta brandkåren som kom ganska fort sen kunde festen fortsätta. Men lite mer än en timme efter så meddelade restaurangen att de var tvungna av myndigheterna att stänga tidigare pga av brandlarmet så det meddelades att efterfesten skulle äga rum på ett annat ställe men då kände jag och Björn att det var dags att röra sig hemåt då klockan närmade sig halv två. Så vi beställde en taxi och tog adjö och åkte hem.

Älskade vänner hoppas ni hade en fantastisk dag, vi hade en fantastisk kväll. Tack för att vi fick vara med och bevittna detta. All lycka till er ♥

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar