måndag 1 juli 2013

Midsommar

Urs nu är det sådär länge sedan jag bloggade :S

Midsommarafton firades hemma i lugn och ro tillsammans med Lollo, Jonas, Melinda och Jesper.

De dök upp vid 11 tiden och då satt jag på trappen och gjorde de sista hårkransarna :)
Vi käkade lite sillunch med sedvanliga färskpotatis, gräddfil, gräslök, knäcke och ost. Efter lunchen så blev det lite tårta och kaffe.

Jag och finaste Lollo ♥

Tårtan :)


Sen packade vi ihop och begav oss in till Rosersberg för att dansa lite runt midsommarstången, fiska fiskdamm och bara njuta.

Finaste midsommarbarnen ♥

Bus Edvard tog korvpaketet knatade iväg och
tuggade lite på alla korvar :D

Sen åkte vi hem för börja fixa med middagen. Grillat med ungspotatis och sallad.
Efter maten njöt vi bara, barnen lekte och vädret kan man inte klaga på. Lite molnigt på tidiga kvällen men annars var det sol hela dagen :)

Vid halv niotiden åkte gästerna hem och vi kastade barnen i säng för att sen krypa upp i soffan och titta lite på serier.

Lördagen var lugn. Hade bokat Allwin till Engla så hon skulle få rida lite. Så vi gick en tur i skogen och han är en riktig pärla :) Mockade lite hage när vi var klara och Engla hjälpte till :)

Engla och Allwin

Rider helrt själv ;)

Hjälper till och mocka


Efter lunchen ville Engla åka buss så vi tog bussen ut till Arlanda för att äta lite glass på Sky City och titta på flygplanen. Barnen hade roligt, Björn och jag njöt av att se glada barn :)

Jag och min lilla buse ♥

Min fina älskling ♥

Äter glass och kollar på utsikten

Spännande och se planen baxa ut från gaten
Till kvällen så fick Edvard feber :( Lilleskrutt ♥ så söndagen var lugn, vi var bara iväg en sväng på förmiddagen på lite ärenden, sen myste vi bara.

Mycket mys blir det, men det är det som är bäst :)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar