söndag 16 december 2012

Undanskuffad

Åh vad min stackars blogg har blivit undanskuffad de senaste veckorna. Bröllopet har tagit all ledig tid, men nu är det över och vi hade en fantastisk dag mer om det kommer i ett eget inlägg :D

Vad har hänt de senaste veckorna då? Förutom allt bröllopspysslande och vardagssysslor..

Vi har varit på BVC med Edvard för 10 månaders kontroll Vi har ju bytt bvc så det var en ny läkare. Han tyckte Edvard var en härlig liten kille. Dock hade han svårt och hitta testiklarna så han skulle skicka en remiss till Astrid Lindgrens för ett ultraljud. Annars verkade allt toppen

Lite resultat
Vikt: 14,2 kg
Längd: 78,8 cm
Huvud: 50,1

Sen har vi fått SNÖ! Massa snö. Så lite pulka åkning och och lek i snön har givetvis hunnits med :)









Förra onsdagen snöade det och blåste något otroligt. Lyssnade på radion till och från under dagen och det var inte roligt ute i trafiken. Glad att jag slapp ta mig ut längre än till dagis. Fast när jag skulle hämta Engla på eftermiddagen så fick jag skotta ut oss, då ångrade jag lite att jag inte hade hållit henne hemma idag. Men det gick ju bra det med..


Denna vecka har vi bara tagit det lugnt. Försöka återhämta oss efter intensiva veckor, myst med barnen varit på öppnis, städa, tvätta osv.

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar