måndag 16 april 2012

Edvards dag

I Lördags så var det Edvards stora dag! Det var nämligen dags för Edvards dop.

Vi vaknade till ett väldigt snöigt väder och undrade ifall folk skulle komma fram då de flesta bytt till sommardäck- Men alla utom min älskad lillasyster kunde ta sig fram. För dem hade det blåst ner ett träd över vägen så de kom inte fram :( Så henne och Patrik saknade vi i kyrkan ♥ Men mina tankar var hos henne och hon tänkte säkert på oss med. Och jag vet att hon var så ledsen att hon inte kunde komma :( Men vad gör man?

Dopakten var jättefin och Edvard skötte sig så fint. Tröttnade lite på slutet när alla skulle komma fram och grattade :)

Faddrar var Micke och Lollo

Edvard Bengt




Efter så bjöd vi på en liten vårbuffé och tårta i församlingsgården. Allt verkar ha varit uppskattat iallafall.
Tyvärr så verkar vårt objektiv till kameran gått sönder så jag har inga bilder från dopkalaset, men hoppas jag kan få lite bilder av vänner och bekanta så småningom ♥

4 generationer


Dagen var toppen! Tack alla som var med och de fina personerna som hjälpte till stort som smått. Ni är guld värda!

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar