måndag 23 april 2012

Ojoj

Är lite dålig på att uppdatera känner jag.. Har varit inne alldeles för mycket på brollopstorget.se och planerat bröllop :D Idag ringde jag och bokade kyrka. Så den 8 december kl 15,00 skrider jag mot altaret för att bli fru M. Nu är det bara allt annat som ska fixas :)

Norrsunda kyrka


Annars idag då. Björn flög till Köpenhamn tidigt imorse för att gå på ett seminarium idag och imorgon.
Så jag och barnen tog oss en promenad/cykeltur. Efter lunch så åkte vi till Uppsala för att köpa lite mat till hönorna innan vi åkte hem så svängde vi förbi och tog en fika hos Lollo och Melinda.

Mys

Melinda och Edvard
Skillnaden är inte lika stor längre :)

Engla ville oxå vara med o gosa

Busar med gudmor


I helgen har vi tagit det lugnt. Lördagen gick åt en till en massa familjemys. Var ute en sväng. Engla cyklade och så lekte vi lite ute.

Pappagos

Engla gick o la sig - i lådan


I söndags så skulle Engla på kalas så hon och jag åkte till Väsby för att köpa present. Väl inne på BR så springer vi på Josefine och hennes lilla Ali. Vi passade på och ta en snabb fika innan vi åkte hem.
Efter lunchen så åkte vi på kalas. Firade Englas kompis Julia som fyllde 3år tidigare i veckan.

Engla och Ali - inte de lättaste barnen o ta kort på tillsammans

Julias kalas

HURRA!


I fredags hade vi en mysdag inne. öppnis höll stängt och det var snöblask och blåst ute så vi lekte med dockorna, målade, tittade på Mora Träsk och lekte med pärlorna istället :)

Mys med barnen

Min fina prins


Målar prickar


I torsdags så lekte vi med Carran och Jonathan en stund efter dagis. Letade mask som vi gav till hönorna. Det var uppskattat både av hönorna och barnen. Mest av hönorna faktiskt ;)

Letar efter mask

Gott tycker Ester

Lite gräs är mums

En nyckelpiga

Engla och Jonathan

Kram på Er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar