onsdag 11 april 2012

Ett inlägg!

Det har varit lite tomt på inlägg den senaste veckan.
Hände väl inte jätte mycket...

I tisdag förra veckan så var jag och Edvard en snabbis på öppnis innan vi for till mödravården för att träffa barnmorskan och ha en efterkontroll. Skönt och ha det klart.

I onsdags så var Fia här efter hon slutat jobba. Vi var ute på långpromenad i nästan 2 timmar innan vi kom tillbaka och käkade lite lunch. På kvällen så lämnade jag och Engla grabbarna hemma och åkte till öppnis för att påskpyssla lite. Var ganska mycket folk där, men det var mysigt.

Väl hemma så börja jag känna mig lite hängig. Vaknade på natten med feber :( så hela torsdagen låg jag och Edvard på soffan de timmarna var på dagis. Eftermiddagen och kvällen tog vi det bara lugnt. Björn var iväg på after work med grabbarna på jobbet. Gick och la mig tidigt då jag hade så himla ont i magen. Vaknade på natten och då var magsjukan ett faktum :(

Mina söta påskbarn ♥


Skönt att Björn har varit ledig så han har varit min stora ängel och servat mig och barnen under dagen. Eller ja hela helgen har han varit en ängel ♥ På fredag eftermiddag så fick Engla feber med :( som tur var klarde hon sig från magsjukan.

Hoppsan :) Skönt och sova


Påskafton så skulle vi ha varit på 50års fest. Björns moster fyllde år på långfredagen. Men eftersom vi mådde som vi gjorde så ställde vi in det och låg bara på soffan hela dagen. Engla och Björn var ute en liten stund trots febern.

På söndagen så mådde jag mycket bättre och vågad till och med äta lite. Tog det lugnt då jag inte hade någon ork i kroppen.

Målar lite 


Måndag så mådde jag som vanligt igen, Engla var feberfri hon med. Så vi var ute hela förmiddagen. Vi har tillsammans med grannarna röjt massa sly nere vid vägen som vi eldade. Engla lekte med Jonathan. Så söta de var. Det är så kul och se dem. För nu kan de verkligen leka tillsammans :)

Kul och leka, goungar

Blåsippan ute i backarna står


Jag och barnen gick in för lite vila och lunch. När barnen sov så passade jag på och röja av här hemma. Hemmet hade deppat ihop lite. Engla var ute med pappa hela eftermiddagen medans jag och Edvard stannade inne och röjde klart.

Liten och stor ♥


Igår var vi på öppnis. Babymassage, Edvard tyckte det var sådär denna gång. Ömsom skönt ömsom jobbigt. Inte lätt att vara liten.

Idag har vi varit på BVC (resultatet i nästa inlägg). Efter det så åkte vi till Väsby för att leta lite kläder till mig och barnen som vi kan ha på lördag.

Nu ska jag köra ett snabbröj innan Greys börjar, då blir det nog en kopp te och ett äpple till det.

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar