tisdag 3 april 2012

Födelsedag

Igår var det min födelsedag! Hipp Hurra för mig, hela 28 år! Närmar mig 30 strecket ;)

Björn och Engla uppvaktade mig med paket och sång i sängen. Engla sjöng väl "Ja må du leva" säkert en hundra gånger under dagen - älskade barn ♥ Fick en handsfree till telefonen, eftersom den som följde med telefonen inte passar mina öron. Sen fick jag ett halsband i silver med barnens namn på - Jättefint!

Edvard

Engla


Mamma ringde kl 07,57 och sjöng ja må du leva hon med, som hon brukar göra 07,57 när jag fyller år för det är den tiden på dygnet jag är född.

Sen åt vi lite frukost, jag och Engla. Sen packade vi ihop oss och åkte upp till Eurostop för att leka lite och  handla lite grejer. Åkte hem för lite lunch. Efter lunchen så plockade jag fram pysselsakerna och så påskpysslade vi lite. Gjorde lite påskkort och kycklingar. Massa mys. Bakade lite rulltårta gjorde vi med..

Gott med glass

Koncentrerad

Jag ska måla hela världen åt dig mamma

Edvard ♥

Köpte en födelsedagspresent till mig själv :)



Björn kom hem i lagom tid, så väntade vi in mamma och pappa som skulle komma. De hade varit vid moster Evas grav och satt blommor då hon skulle ha fyllt 60 år - vi delar nämligen födelsedag. Tomt och inte kunna ringa och gratta henne. Men mina tankar är hos henne ♥

Eva ♥


När mamma och pappa kom så åkte vi iväg och köpte pizza. Gott. Skönt och slippa laga mat med.
Sen åkte vi hem och fikade lite. Fick fina blommor och trisslotter. Vann 125 kr :D

Färgglatt :)


När mamma och pappa åkt så gick jag kvällis med Carran innan jag kröp ner i sängen.

Tack alla som grattat mig på facebook och via telefonen ♥

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar