tisdag 30 oktober 2012

Måndag

Igår så var jag och syster med barnen inne i stan.

Fia kom straxt efter frukost och fick vänta lite på mig som givetvis inte var klar haha :) Så tog vi tåget in det tyckte Engla var jätte kul!

Engla har skägg berättar hon :)


Väl inne i stan så hade vi framför allt ett ärende. Vi skulle köpa löshår. Så vi kan göra någon snygg uppsättning till bröllopet. Har ju inge hår att göra något med normalt..

När vi gjort det ärendet så passade vi på och gå runt lite när vi ändå var inne i stan. Inte så ofta man är det nu förtiden. Passade på att ta en vända till panduro och köpa lite mer band. Sen letade vi efter vinterskor men hitta inget jag gilla :(

Kinamat äter man med pinnar det vet ju vem som helst

Mammas gladfis ♥


Blev både lunch och fika innan vi började dra oss hemåt. Väl hemma så hjälptes vi åt att klippa till längderna till löshåret och så började vi sy ihopdem och sy på klippsen. Är dock inte klar. För det var dags att börja laga mat och ta hand om kvällsbestyren.

Glad över att få fika

Bus på tåget hem

Engla var lite trött så hon la sig för och vila


När barnen var i säng (eller ja Edvard var på gång upp) så åkte jag och träna. Provade på ett nytt pass idag. Flowin - Hua säger jag bara apjobbigt men skitroligt och ganska svårt när man får in tekniken. Alla andra på passet har ju kört det ett tag och jag var nybörjare haha. Men gjorde så gott jag kunde och Annika som är instruktör hejjad på mig och sa att alla hade haft det lika svårt i början :) Nyfiken på vad flowin är så klicka HÄR :)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar