torsdag 23 maj 2013

Marknadsmys

Helgen som var gick fort. Vi hade familjemys hela helgen.

I lördags så tog vi oss in till Knivsta där det var marknad. En lagom stor. Skämde bort barnen extra mycket. De fick varsin ballong, Engla fick köpa godis och så åt vi glass som vi fick av faster Jeanette som jobbar på bageriet i Knivsta. Vi var in på blomsterhörnet och sa hej, låna toan :)

Lycklig tjej ♥
                                 

Min fina lilla kille ♥
                                 



När vi kom hem så fick barnen bada i poolen. Åh så skoj de hade tillsammans. Sen grillade vi innan vi gick in käkade godis och hade det mysigt!

Söndag passerade. Vaknade med lite ont i halsen och snorig. Björn höll på och greja med avloppet. Jag städade lite och barnen lekte ♥

Veckan har gått fort. Har varit genomförkyld, i måndags så hade jag tom lite feber när jag vaknade men morsdagveckan och jag kände att jag verkligen inte hade tid och vara sjuk så jag petade i mig lite alvedon och åkte och jobbade. Men det gick bra och på kvällen så var febern borta. Men snoret hänger fortfarande kvar :S

En glad kille som blev hämtad på förskolan i måndags
                               

Imorgon är jag ledig, min enda lediga dag denna vecka. Då ska vi till veterinären med Boris för en återkontroll. Sen är det fullt ös i helgen med jobb och middagar.

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar