måndag 27 maj 2013

Vilken underbar helg

Vilken helg vi har haft!

I fredags var jag ledig. Hade en återbesöks tid på djursjukhuset för Boris. Skulle göra nya prover för att se att medicinen ligger bra till. Dock upptäckte hon blåsljud på hjärtat så nu ska vi dit om 2 veckor igen för att göra att ultraljud på hjärtat..

Medans de gjorde proverna så man ska göra 2 st med ca 2 timmars mellanrum så fick vi lämna honom där, så åkte jag och mina inte så glada barn till Stinsen för att fördriva lite tid. Sofi mötte upp oss då hon oxå hade lite tid att fördriva innan hon skulle dra sig in till stan. Vi tog en fika, kikade lite i affärer och fixade studentpresent till kusin Matilda som tar studenten nästa vecka :)

När vi hämtat Boris så åkte vi hem och käkade lite lunch innan vi åkte och fredags handlade innan vi åkte hem och gjorde fredagkväll med tacos och mys.

                                

I lördags var det jobb igen. Skoj, mycket att göra.
Efter jobbet så var det att susa hem direkt och hjälpa till och fixa lite hemma. Straxt innan fem så dök de första gästerna upp. Emil och Kristina sen dök Calle och Jana upp och sist kom Tobbe, Emelie och lilla Maj. Vi grillade och snackade in till sena kvällen. Barnen lekte jättebra och Björn hade lagat så god mat!

                                

Söndagen så jobbade jag. Mycket folk och glada kunder :)
Efter jobbet så åkte jag hem och fixade till mig och så åkte vi hem till Therese, Daniel och Linnea. Där det bjöds på fantastiskt god mat och hemma gjord glass. Allt lika mysigt och vara hos dem och bli omysslad ♥

Idag var det jobb igen. Dagen gick fort. Hämta barnen och hem och fixa middagen. Har planterat lite blommor på altanen nu ikväll, blev så fint. Saknar lite murgröna bara :)

                               

Nu lite te sen krypa ner i sängen :)
Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar