tisdag 2 april 2013

En bra dag helt enkelt :)

Idag är det min födelsedag :) Hela 29 år! Nästa år är det jämt, undrar om man ska ha fest då? ;) hihi
Dagen började med att Björn och barnen sjöng för mig. Paketen fick vänta till senare :)

Vi gick upp och fixade lite frukost. Hade satt deg igår så vi bakade av det och åt nybakt bröd till frukost, finns det bättre? Mamma ringde i vanlig ordning 7.57 och sjöng ♥ Sen var det dags att göra sig i ordning för att jobba. 

Vi gjorde även i ordning Edvard för hans första dag på dagis! Det hade gått jättebra! Han hade haft det jätteroligt!
Finaste killen ♥

Så skoj ♥

På jobbet var det fullt ös hela dagen. Kul :)

Efter jobbet kom Björn och barnen och hämtade mig. Vi åkte hem och åt middag, sen hade Björn och Engla bakat tårta till mig och så fick jag fina presenter :)

Den fina tårtan de hade gjort till mig ♥


Edvard har det skönaste sättet att äta tårta på :)


Saknar moster Eva extra mycket idag, vi delar ju födelsedag (dvs jag är världens bästa födelsedagspresent :P ) Hoppas hon har det bra ♥

Nu blir det lite TV innan det är dags att krypa ner under täcket igen.

Tusen tack för alla grattis på facebook, sms, samtal och post.

Kram på Er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar