söndag 14 april 2013

Officiellt över!!

Ja då är mammaledigheten officiellt över! Lite vemodig ärdet allt, trots att jag redan har jobbat halvtid i snart tre månader.

Denna veckas inskolning har gått jättebra. Han har levt rövare och varit nöjd med sin tillvaro. Inte blivit ledsen när vi har lämnat honom och när jag har kommit för att hämtat honom så har knappt brytt sig om att jag kommit.. Så det känns jättebar! Trivs så bra på lillborgen och med personalen.

Medans barnen har varit på förskolan så har ju jag fått vara hemma alldels allena oj vad ovant det var men ganska skönt oxå. Städat och tvättat lite, sen har jag faktiskt bara latat mig - välförtjänt tycker jag!

Helgen har gått fort jobbade igår, var ganska lungt. Det pissregnade ju hela dagen så folk ville väl inte gå ut, det hade inte jag heller gjort om det inte var så att jag just skulle jobba.
Idag har vi varit ute o röjt lite på tomten.

Ja imorgon börjar allvaret. Kommer gå så bra så ;)
Hoppas ni alla har haft en fin helg.

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar