måndag 1 april 2013

Liten börjar bli stor ♥

Jaha då var det dags - imorgon börjar lillskrutt på dagis. Det har gått så fruktansvärt fort denna gång det är ju min lilla bebis. Det är Björn som kommer vara med honom imorgon, jag jobbar ju. Det kommer bara att vara en timme och en rundvandring runt i lokalerna mest och vi har ju varit där förut ;) Sen kommer jag ta onsdag torsdag och fredag denna vecka och nästa vecka så är det klar efter det..

Idag har han för första gången gått mer än vad han har krupit även om han gärna tar lite stöd mot möblerna ibland :) Ännu en sak som gör att han blev större ♥ Lilla skrutt

Igår hade ju mina 48 timmar efter magsjukan gått så vi tog oss en tur till mamma och pappa för att få någon form av påskfirande. Fia och Patrik var redan där. Åt lite påsklunch och barnen fick leta efter påskägg.. Sen blev det bara myshäng innan det serverades lammstek till middag. Vi sov över till idag, Engla ville så gärna - hon tjatade hela morgonen - gounge ♥

Efter frukosten idag så blev det lite mer mys innan det var dags att röra oss hemåt. Barnens farmor ville ju oxå fira lite påsk eftersom vi inte kunde komma i fredags. Så vi åt lite påsklunch där och även där fick barnen leta påskägg, så blev det lite fika och lek innan vi åkte hem.

Hemma så var det dags för Edvard och sova. Engla var ledsen för hon har ingen att leka med som hon gärna uttrycker nu för tiden - pluttan ♥ Så både jag och Björn lekte med henne, hon bjöd på "fika" och så lekte vi med dockorna. Gjorde en liten picnic för Mimmi och Astrid.



Sen har det bara varit lugnt, både barnen hade lite svårt och somna. Själv ska jag straxt gå och lägga mig. Är ju en speciell dag imorgon ;)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar