måndag 18 februari 2013

En uppdatering

I torsdags var det ju alla hjärtans dag och det betyder jobb jobb jobb. Jobbade från tidig morgon till sena kvällen. Var så sjukt mycket att göra! Mängder med bud och kö i butiken mer eller mindre hela dagen! Jätteroligt var det iallafall.

Kom du ihåg din käresta?

När jag kom hem så var Engla fortfarande vaken och de hade köpt present till mig. En jättefin tröja men tyvärr så passade den inte..

I fredags var jag ledig. Passade på och njuta av barnen ♥ Vi var på öppnis - lekte och åt lunch. Sen åkte vi till jobbet och hjälpte till att köra blommor till en begravning, innan vi åkte och handlade till middagen och fredagsmyset.

I lördags var det dags att jobba igen. Blev en röjardag på jobbet. M (chefen) kom förbi på em och vi började stor röja så vi jobbade över lite. Men bra blir det!

I söndags var det familjemys på schemat. Tanka energi hela familjen. Jag och Engla var iväg och handlade lite, bytte tröjan som jag fick. När vi kom hem bakade vi, röjde lite hemma och lekte. Långkokade fläskotletter blir så mört och gott när de får koka i 2 timmar.



Idag har det varit jobb för min del. M hade varit på jobbet i söndags och städat och röjt ännu mer! OJ så fint det var. Så härligt och bara kunna fylla på med nya och fräsch blommor. Nu är det så fint :)

Nu ikväll blir det lugnt. B håller på och laga fisksoppa och bakar bröd till. MUMS! Sen had han och barnen bakat idag (igen) Så det blir nog fika efter maten. När barnen har lag sig så blir det sofflägen för mig iallafall. Ikväll är det Familjen Annorlunda och Dicte :)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar