onsdag 13 februari 2013

Jobbilijobb

Denna vecka består av jobb och lite mer jobb :)  I måndags när jag kom till jobbet så hade vi haft inbrott :( De hade slagit sönder en ruta gått in och tagit själva kassalådan :-( Så trist för lite ynka växelpengar. Hade kunna gett dem pengarna för att vi skulle slippa ordna en ny ruta, köpa ny kassalåda och städa upp allt glas splitter. T var sjuk så jag fick jobba med K istället. Kul och få jobba lite med henne :) Dagen blev lite som en baklänges dag, hela dagen gick så fort! Mycket förberedelser inför torsdagen då det är Alla ♥ans dag.

För att få ihop veckan så ställde älskade lillasyster upp och var barnvakt hela gårdagen. Hon kom redan på måndag kväll efter hon slutat jobbat och ätit middag med sina vänner. Björn behövde jobba för att kunna vara ledig på torsdag då jag behöver jobba.

Idag kunde inte Björn vara ledig så jag kunde inte jobba för vi har ingen som kunde passa barnen. Men eftersom T fortfarande är sjuk och vi ligger lite efter på jobbet så ska jag åka ner och och jobba ett par timmar när B kommer hem (han skulle försöka komma hem lite tidigare). Var iallafall nere på jobbet och körde bort lite skräp åt dem så vi slipper stå i det imorgon.

Nu ska jag drick lite mer te medans Edvard sen ska jag dammsuga och tvätta lite innan jag hämtar gosan från förskolan. Då ska vi pyssla och mysa ♥

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar