söndag 10 februari 2013

Tankat Energi

Idag har jag tankat energi både från min underbara lilla familj och goda vänner.

Eftersom vi kom i säng sent i lördags så sov Engla till 9 imorse innan jag gick upp och väckte henne, tyckte inte hon skulle sova längre. Edvard vaknade som vanlig vid 7 som han gör nu för tiden.

Björn hade kommit hem vid 5 tiden i morse så han fick sova lite till. Medans jag och Edvard väntade på att Engla skulle vakna så lekte vi lite på mattan och myste.

Mammas glader ♥

Öppna, stänga, öppna, stänga, öppna stänga


Barnen och jag åt frukost och pusslade och pyssla lite innan det var dags för Edvard att sova en stund och då fick Björn masa sig upp..

Målade makaroner :)


Nu i eftermiddag var vi hembjudna till Therese, Daniel och Linnea på middag och mys. Blev god mat och efterrätt, snack och bus. Första gången barnen lekte riktigt bra utan att någon av dem surade, istället fylldes hela lägenheten av tjutande skratt - härligt men öronbedövande ♥

Bild: Haft en urmysig eftermiddag/kväll hos Therese Daniel och Linnea <3
Mmmm polkaglass med bananer, maränger och Therese
fantastiskt goda varma chokladsås

Nu blir det lite TV häng innan det är dags för sängen. Imorgon blir det jobb igen :)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar