onsdag 20 februari 2013

Små citroner gula

Idag har jag varit ledig. Var förbi jobbet för att skicka in mina tider så jag får någon lön :) sen var jag förbi affären och gjorde lite andra ärenden. Har fått ett ryck och börjat rensa ut massa som vi inte behöver längre, en del ges bort, en del får gå till välgörenhet och en del till tippen. Skönt! Lite vårkänslor kanske?

Efter jag hämtat Engla på förskolan så åkte vi hem och myste lite. Röjde av köket som såg ut som en svinstia efter att Björn hade varit hemma i två dagar...

Björn kom hem straxt innan 17 för att jag skulle iväg. Då hämtade Frida och Elin mig så susad vi iväg till Kista. Käkade gott gluttade lite snabbt i några affärer och så gick vi på bio och såg Små citroner gula. Åh vilken underbar film. Vi skratta så mycket att vi höll på pch kissa på oss. Äkta tjejfilm och jag rekomenderar den verkligen :) härligt och få lite mitt i veckan lyx <3

Nu blir det nog en kopp te innan det är dags för sängen. Imorgon är en ny dag :)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar