fredag 1 februari 2013

Ysslepyssle kråkan

Bild: Myser med ysslepyssle <3
Mys i soffan till Pippi när lillebror sov ♥
Inatt hade vi en ganska stökig natt för att vara hos oss. Engla vaknade runt halv två och var ledsen. Björn var då inne till henne och hon var så varm. Tempen visade 39 grader och hon hade svårt och komma till ro så hon fick ligga inne hos oss. Fram mot morgonen så började Edvard krångla lite och ville inte somna om efter välling, men efter en 40 min somnade han tillslut om,

Så idag har vi inte gjort mycket, mest myst i soffan. Engla har varit ganska pigg trots att feber legat runt 38.8 hela dagen.. Var en sväng till affären och handlade eftersom vi inte hade mycket hemma.

Mormor och morfar ringde för att prata lite med Engla :) Kvällen har varit lugn båda barnen somnade fort så jag och Björn har tittat på På spåret, Hejade på Haag men de förlorade tyvärr efter en jämn kamp. Ska straxt gå och lägga mig ska ju jobba imorgon :-) Ska bli så roligt! Resten av helgen blir lugn, bara familjemys ♥

Kram på Er!

2 kommentarer:

  1. Hoppas hon kryar på sig fort <3
    Ha så skoj på jobbet :)
    Kramar i massor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon hade inge feber nu när jag la mig iallafall får se vart det bär iväg imorgon :-)
      Blir nog jätte skoj :-)
      Kramar i mängder tillbaka <3

      Radera