söndag 25 september 2011

Bus och inneboenden

Febern har hållit sig borta sen i torsdags. Skönt!
Vi var ju hemma fredagen med bara för att..

På förmiddagen så hade vi massa bus för oss. Lekte med leklera, målade, la pussel och så bowla vi hihi

Lillfisen

Startklar



Wiiii


Fredag kväll så var vi bjudna på middag hos fina Lollo och Jonas. Vi hade det lite öppet eftersom vi inte visste hur Engla mådde. Men vi bestämde oss för att 1,5 dygn feberfri var okej..

God mat fick vi. Kul och äntligen få se nya lägenheten som de har hunnit bo 3 månader i.
Blev en massa bebisprat med givetvis ♥
Tittade på film gjorde vi med haha Disney nörd som Lollo är så blev det till Engla förtjusning både Dumbo och Lilla sjöjungfrun :) Sen så var ju deras katt Gustav väldigt rolig och leka med..

Lördagen tillbringade jag på jobbet efter ett par dagar hemma ledig och VAB så var det faktiskt skönt o komma hemifrån lite. Har ju typ suttit inne i en vecka.

Björn och Engla hade varit i Väsby och köpt nya skor till honom. Det behövdes hihi

På eftermiddagen så kom Fia och Patrik med det stora flyttlasset. De ska ju bo här i 8 veckor innan de får tillgång till huset... Får väl se hur det går :) Jag och Sofi har ju samma temperament. Blir lätt irriterad/sur om vi inte får som vi vill. Som tur är så går det ju över fort, så det här ska ju gå bra :)
Vi var och käkade pizza tillsammans, eftersom Björn inte hade hunnit börjat med maten och jag blev hungrig med huvudvärk.

Idag har det varit jobb för mig. Här hemma har det inte varit något speciellt. De hade varit ute och cyklat lite på trehjulingen.

Nu är det dags att sova snart. Ska röja klart det sista i köket efter att jag har rensat ur skafferierna, skönt och ha det gjort med..

Kram på Er!

2 kommentarer:

  1. Mysigt med bowling :D
    Skönt att febern hållt sig borta!
    Spännande att ha inneboende :)

    SvaraRadera
  2. Här är receptet på den vita kladdkakan som vi snott från en annan blogg :P

    http://spiderchick.nu/2011/june/nu-har-jag-jag-gjort-et-igen.html

    SvaraRadera