fredag 2 september 2011

Födelsedag!!

För det är ingen vanlig dag, för det är Englas födelsedag HURRA HURRA HURRA!!

Idag fyller våran lilla kråka 2 år!!

Det firade vi lite imorse med frukost på sängen, ballong och sång

Engla fick hjärtformade smörgåsar till frukost

Hon hade precis vaknat och klivit upp ur sängen när vi kom in,
hon såg lite smått förvånad ut när vi stod där och sjöng hihi

Lekte med ballongen 

Familjen blåskjorta :)
 När vi kom till dagis så satt det en sån här fin lapp på stora tavlan i hallen

Våran fina tjej ♥
 De hade sjungit för henne, sen får alla födelsedagsbarn en guldkrona. De äter inte sötsaker på dagis, så jag hade tagit med mig ballonger till alla barnen :)

Så här fin var Sessan när jag hämtade henne på dagis :)
Här hemmaså firades det mer än vad vi gjorde imorse. Fia och Patrik åt middag med oss. Pasta med en sås på fläskfile, matgrädde och champinjoner. Efter middagen så blev det paket öppning :)

Engla med paketen i ett ballonghav

Gladfisen ♥

Paketöppning :)

Mycket spännande :)

Engla fick sina första My little ponny hästar :)

Det stoora paket var spännande..
En dockvagn.. Tyvärr så missade vi och fota när vi väl packat upp vagnen...
Var för upptagna med leken :)

Klart man ska ha tårta på sin födelsedag :)

Åå hej!

Blåser

♥♥♥

Engla gillade marsipanen, tog sig en nypa 

Björn klagade på att jag inte köpt nå gott fredagsmys så han och Fia tog MC'n ner till affären.
Första MC turen för Fia :)
Jag, Patrik och Engla var kvar hemma. Patrik duschade Engla, de hade jätte skoj hörde jag ut i köket där jag stod med disken... De hade roligt ända tills Engla bajsade i duschen haha, då fick jag ta över :)

Sen tittade de på Emil medans Engla drack välling
Myser med Patrik
När Engla kommit i säng, så börjades baket till kalasen i helgen.. Har sån tur att jag har världens bästa syster som hjälper mig! Kommer bli toppen det här  Tack Fia för all hjälp! Det betyder mycket ♥

Nu ska jag gå o ch plocka ihop det sista baket och diska upp det allra sista. Sen blir det sängen för mig. Är ju en dag imorgon med..

Kram på Er!

2 kommentarer: