måndag 13 augusti 2012

Helgen

Helgen var ganska lugn. Lördagen gick i seghetens tecken eftersom det blev lite väl sent för mig och en relativt tidig morgon (kl 8) så var inte mitt humör på topp.

Men man blir ju glad av denna lilla prinsessa


Det blev lite städning på dagen. Barnens farmor var här och fikade en sväng. Sen tog hon med sig Engla och badade. Kul att de hittade på något.

Såpbubblepistolen från farmor var SÅ rolig

Mycket bubblor blir det

Gott med fika


Till kvällen så kom Sandra och Patrik över med lite mat. Trevligt :) Gott och få middagsgäster som tar med sig maten med :) Blev en sen kväll här med. Var inte i säng förrän efter halv ett.

Busunge!

Fixade en god och enkel efterrätt iallafall :)


Fick iallafall lite sovmorgon på söndagen. Fick ligga kvar till kvart i tio! Härligt! Men hela dagen var seg för hela familjen. Björn som inte heller sovit så bra och många timmar var trött så det slutade med att vid tolv tog han med sig Engla upp för att vila lite då hon var trött och grinig. Edvard sov i vagnen och jag var ensam vaken. Pysslade lite med inbjudningskorten till bröllopet. De är snart klara och jag hoppas de kan komma i lådan i veckan..

Idag har det varit slapp och slö dag. Vi har laddat för dagis imorgon. Engla var iväg och badade med farmor och Patric idag oxå.

7 veckor har Engla varit hemma från dagis. Imorgon börjar allvaret igen, Hon har längtat lite, speciellt till att inskolningen på den stora avdelningen börjar då. Hon börjar ju bli en stor tjej nu ju ♥

Dags för sängen.

Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder på prinsessan/busungen <3 Tack för att du tänker på mig <3

    Sv: Jo jag vet snart är jag hemma men usch det är såmlpngtråkigt här. Ja det va så snällt. Men ditt halsband var den finaste present jag någonsin fått av en vän, jag bär det hela tiden här nere (och oftast hemma också nu när Enya börjat förstå ett nej liiite bättre)

    SvaraRadera