måndag 28 januari 2013

Älsklingens födelsedag

Idag är det min älskades makes födelsedag! Hurra hurra hurra!!

Vi firade med lite sång och paket i sängen i morse innan jag åkte till jobbet. Han fick en t-shirt av barnen och ett PC-spel av mig :)



Jobbade idag. Gick toppen. Är verkligen kul och åka till jobbet. Längtar faktiskt till och med!

Under dagen har Björn och barnen haft besök av Björns kollega och hans dotter May. Tobbe är oxå föräldrarledig dock är det hans sista vecka. Osis att de skulle gå om varandra så precis.. Björn hade iallafall bjudit på lite lunch och barnen hade lekt så bra.

Slutade kl 16 idag. På vägen hem åkte jag förbi coop och köpte lite fika till besöket som skulle komma

Sen åkte jag hem för att laga middag till mina älsklingar. Provade ett nytt recept. Kycklinglasange med äpple chevre och grön sparris. Jätte gott. Hela familjen slukade maten med god aptit!

När middagen var över och vi diskat undan så kom svärmor och Patric för att fira lite. Vi fikade på budapeststubbar och kakor. Björn fick mer presenter i form av mer kläder skor och choklad.



Nu sitter jag och halvgluttar på Familjen Annorlunda. Sen blir det nog sängen blev lite för sent igår.

Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Låter trevligt! Skulle gärna vilja testa den där lasagnen nån gång eller få receptet och pröva hemma =)

    SvaraRadera