onsdag 2 januari 2013

Vardag igen då..

Ja så var vardagen 2013 här då. Björn började jobba idag och jag och barnen har varit hemma. Gjort lite smått, som att bära ut lite grejer i garaget, varit på tippen med ett lass skräp, handlat, bakat bröd, sorterat ut kort från 2012 som ska framkallas, lekt och myst.

Igår var en hel lugn dag. Vart inte många knop gjorda. Tvättade lite. Jag satt och skrev ner Edvards förlossningsberättelse. Han fyller ju 1 snar så jag kände att det var dags att få det gjort. Björn lekte med barnen under tiden.

Till kvällen var vi bjudna till svärmor för lite mat. Skönt och slippa laga mat och diska själv. Ibland känns det som man inte gör annat än och plockar och diskar. Barnen fick leka av sig iallafall och det var gött. Sen var det bara hem och kasta dem i säng så jag och Björn kunde få titta lite på tv tillsammans..

Nu ska jag gå och vika tvätten innan det är dags att krypa ner i sängen. En spännande morgondag har jag framför mig :)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar