tisdag 10 januari 2012

Pyret v 41 (40+0)

Japp då är det officiellt, Vi går över tiden!! Igår var det ju det beräknade datumet men ingenting hände..
Så nu väntar vi bara. Väntar o väntar o väntar...
Jaja nån gång kommer väl ungen ut (hoppas jag) hellre förr än senare..

Blir ingen dagens info idag eftersom veckans brev hette "Ditt barn denna vecka - Nyfödd" Jo hej du!

Men tjockisbilder blir det iallafall:



Eftersom det inte blir någon info tänkte jag bjuda på 2 bilder som vi tog nu ikväll innan Engla skulle sova. Så jag ber om ursäkt för att jag ser hemsk ut, men hon var så mysig vår lilla kråka..

Lyssnar efter Pyret ♥
"Hallå Pyret, kom ut!"

Puss på dig ♥
Nä nu ska jag sova, får se vad vi hittar på imorgon. Kanske ta och vika den där tvätten som jag skulle ha gjort igår.. 

Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Hjärtat.. Hallonbladste säger jag bara! ;)

    Finfint med runda stora magar! Längtar tills bebis kommit ut, då tänker jag komma o myyysa en massa massa!! Så goosigt juh!
    Min lilla vill ju inte gosa längre, o än mindre den stora! haha!
    Hoppas så klart att mini kommer typ i natt.. ;)

    Stoooora kramar på dig!
    //Ewa

    SvaraRadera