tisdag 31 januari 2012

Tiden på BB

 Tiden på BB var mys. Även om jag kände mig lite invalid och hade ont efter snittet. Som tur är fick Björn stanna med mig. Blev ju lite längre vistelse än vad vi hade tänkt oss pga snitt, men men så kan det bli.

Björn och Edvard myser på BB
medans de väntar på att jag ska komma
upp från uppvaket

Nyss uppkommen från uppvaket - Första gången jag verkligen
får mysa med honom


Torsdagen flöt på. Vi myste mest, försökte förstå att vi har en underbar liten till ♥
Amningen funkar bra, men eftersom han här stor så behöver han lite extra tillägg tills mjölken har kommit igång ordentligt..

Pappa matar ♥

Gullefjun ♥

Fredagen var den dagen som var allra allra bäst! Engla var och hälsade på! O vad jag saknade henne!
Mötet mellan henne och Edvard gick fantastiskt! Åh det var så underbart och se. Engla förstod på en gång att det var Pyret som inte låg i mammas mage längre. Man verkligen såg hur stolt hon var!!

"Min lillebror"
Engla gav apan hon valt ut till Pyret

Engla fick present hon med 

En stor burk med pärlor

Älsklingarnas små fossingar  ♥

Stolt storasyster

♥ Våra fina barn ♥

Min fina familj

Puss på lillebror

Mys på hög nivå!
♥ Kärlek ♥

Moster Fia var och hämtade Engla på sjukhuset för hon skulle
 följa med dem hem till mormor och morfar.
Hon fick pussa lite på lillprinsen innan de åkte :)

Det var även dags för barnläkarundersökning. Som han klarade igenom utan anmärkning!
Det var samma barnläkare som gjorde undersökning på Engla när hon var nyfödd :)

Lördagen passerade ganska långsamt. Vi hade ju inte alls räknat med att stanna så här länge på BB överhuvudtaget, men vi hade ju inte räknat med att bli snittade heller. Vi hade hoppats på att få åka hem på lördagen, men mitt infektionsvärde var fortfarande lite högt även om de sjunkit drastiskt så de ville gärna ha oss kvar en natt till.

Tidsfördriv


Björn fyllde ju år i lördags, var nog en ganska tråkig födelsedag. Vart ju inte riktigt som jag planerat.
Men jag gjorde vad jag kunde iallafall och fixade lite kvällsfika och så tittade vi på "Mot alla odds" på SVTplay
Ett gott försök iallafall ♥

Mysunge ♥

Hittade tummen :)

Söndag fick vi äntligen åka hem! Härligt som vi längtat!

Lite flaska innan vi klär på oss och gör oss färdiga för hemfärd :)

Redo att åka hem

Kram på Er!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar