tisdag 17 januari 2012

Pyret v 42 (41+0)

Jaha, vad säger man? 8 dagar över tiden! Börjar bli hopplöst less på detta nu! Jag vill gosa BEBIS!!!
Suck! Börjar ge upp hoppet. Blir nog igång sättning nästa vecka :S

Veckans bilder:



Var hos barnmorskan igår. Allt såg fint ut iallafall. Magen följer sin kurva (SF 36 cm). Blodtrycker var bra med 135/75 (om jag minns rätt). Pyrets hjärta slog i 141 fina slag/min ♥
Finns en plats bokad till mig om det blir igångsättning nästa vecka. Ska ringa förlossningen samma dag och få en exakt tid, beror ju på belastningen just där och då. Men dagen är bokad iallafall - fast sen kan det ju ändå ta 2-3 dagar i värsta fall. HUA!

Kram på Er!

3 kommentarer:

  1. Hoppas bebisen kommer ut självmant snart!!!1

    SvaraRadera
  2. Hoppas så klart att du slipper vänta tills nästa vecka gumman.. Kanske kommer bebis i helgen.. :) Jag håller tummarna vidare här hemma!!
    All lycka till dig.. o som jag skrev i sms..
    "Önskar dig all smärta i världen"..
    De är ju så sällan man får önska sina vänner smärta, men i detta fall är de ju av goda ting! ;)
    Stooora kramar!! //Ewa

    SvaraRadera