tisdag 4 oktober 2011

Kanelbullensdag

Idag har jag varit ledig, så jag och Engla åkte ner till öppnis för att hänga lite.. OJ vad lite folk det var där.. Förutom jag och Engla så var det bara Sofia med Minna och Silas som var där.. Men vi hade mys ändå :)

Först på plats var vi :)

Engla dukade upp eget "fika"

Spelar på äggen vid sångstunden

Min lilla gladfis ♥

När vi väl kom hem så var det dags för Engla och sova lite. Själv passade jag på och vila lite jag med dvs jag somnade på soffan. Skönt och behövligt eftersom jag sovit dåligt i två nätter.

Fia som ville ha sällskap till Väsby för att leta efter ett par byxor till henne fixade lunchen till oss.
Dock hittade hon inga byxor men en present till Patrik.

Sen åkte vi hem och lämnade Fia. Jag och Engla fortsatte iväg till affären. Behövde lite grejer till middagen. Köpte lite kanelbullar med, eftersom det är kanelbullens dag och jag inte orkade ställa mig och baka dessutom har vi ingen plats för bullar i frysen.

Så efter middagen så drog Björn iväg på föräldrarsamråd  på dagis - nu mera är han en föräldrarrepresentant på dagis..

Men jag och Engla festade på varsin kanelbulle och lite mjölk till det.

Mums!

Det tyckte Engla med!

♥♥
Nu ska jag lägga upp veckans pyret med magbilder :)
Sen blir det säsongsstart på DH och en till kanelbulle med min älskling ♥

Vill passa på och gratta Fias Patrik som fyller 27 år idag :D

Kram på Er!

3 kommentarer:

  1. Han tackar så hemskt mycket // sis :)

    SvaraRadera
  2. Superfin tunika hon har på sig =)

    SvaraRadera
  3. Roligt att vara på öppnis mitt i veckan :) Mumsigt med kanelbulle!

    Mysigt att de sover ute på Englas dagis :) (lite avis)

    SvaraRadera