söndag 9 oktober 2011

Lite snabbt bara..

Kastar in ett litet snabbt inlägg om helgen som gått innan sängen väntar..

I fredags så hämtade jag Engla på dagis för att åka hem och lämna över henne till Fia och Patrik. De skulle åkta hem till mamma och pappa i Åker över helgen och Engla fick följa med

Jag och Björn passade på att gå ut och äta inne i stan nu när vi faktiskt var barnfria. Var förbi Viktoria som hade VIP kväll på sin lilla blomsterbutik som hade officiell öppning i lördags..

Lördagen passerade, jag jobbade och Björn jobbade med huset.
Samma idag.

Engla kom hem nu vid halv åttatiden.. Äntligen är mammas hjärta helt igen ♥ Saknat min lilla älskling ♥
Det var en trött lite kråka som sov i blien. Hon fick en flaska välling innan vi gick upp och la henne. Passade givetvis på och pussa och krama henne en massa innan..

Hon hade iallafall haft det toppen. Busat med mormor och morfar, gammelmoster och morbror, moster Ia och Patrik.
Mamma tyckte det var så roligt att hon har börjat prata så mycket på sistone. Det tycker jag och Björn med. Ibland blir man så förvånad när hon pratar. De förstår så fruktansvärt mycket ibland :)

Imorgon är jag och Engla lediga, ska bli kul och höra vad hon gjort hos mormor och morfar :)
Ska träffa fina Therese och Linnea imorgon, Sak bli mys!

Kram på Er!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att vara ifrån de små men roligt när man ses igen :)

    Jättekul att höra dom prata prata och prata. Så roligt att höra om saker som hänt och roligt att höra vad de tänker på när de upprepar saker som hänt under dagen.

    SvaraRadera
  2. Mysigt med middag ute :)
    Ja dom förstår så mycke mer nu varje dag som går tycker ja så man får verkligen tänka på vad man säger :)

    SvaraRadera