måndag 10 september 2012

En vecka

Jaha då har det hunnit gå en hel vecka sen jag bloggade sist.. Inte för att det har hänt så himla mycket så där. Försökt njutit av det fina höstvädret. Har lite energitjuvar som gjorde sig påminda vilket sög musten ur mig totalt en av dagarna.


Sofi var över en sväng i måndags efter jobbet
Patrik hade glömt sin jacka här..

De firade Englas födelsedag på dagis i tisdags

Englas hand

Slapp och gos

Efter dagis lek uppe på Eurostop

Åh han vill så gärna, men snart är han där :)


Har iallafall lyckats komma iväg och träna hela 2 ggr i veckan som gick! Så härligt och skönt, tyvärr så har jag ju givetvis gått och blivit lite förkyld så denna vecka blir det nog ingen träning..

I torsdags var jag hemma hos Johanna, som bjöd på lunch och fika. Mysigt och jättetrevligt.

Emma ville följa med mig och Edvard hem ;)


Fredagen var lugn. Vi var iväg och shoppade lite jag och barnen. På eftermiddagen gjorde vi en atelje i köket och lekte konstnärer :) Sen blev det mys resten av kvällen.

Mina små konstnärer

Sötisen ♥

Prima ballerina :)


I lördags började Englas jumpa igen. Åh som hon har längtat., Senare hade vi lite vänner över för att fira att Engla fyllt år. Dock var det några som tyvärr inte kund komma pga vissa omständigheter. Bjöd på lite fika och tårta. Engla fick ännu mer fina presenter. Micke och Niclas stannade även på middag - myys ♥ Tack alla fina för att ni kom och firade vår lilla skrutta.

Jumpan :)

Kom en regäl hagelskur

Tårtan

Busar


I söndags hade vi en slapp och mys dag hela familjen tillsammans. Björn och Engla var en sväng i Uppsala för att lämna tillbaka en grej på Biltema och så var de inne en sväng på IKEA för och köpa lite ramar :)

Full fart

Legohäng


Idag har jag tillbringa större delen av dagen i soffan med en huvudvärk från hell. Barnen har varit underbara iallafall ♥ Edvard sov 3 timmar och Engla har varit nöjd med att ligga och gosa med mig framför barnkanalen. Vi var en sväng uppe hos Carran och Jonathan på eftermiddag för lite fika och lek.

Vi tyvärr tvungna och ta bort vår lilla kyckling idag :( Den hade skadat benet så det var helt lealöst och så hade den blivit utstött och hackad på.. Fort hade det gått, för i lördags så mådde den bra men igår hittade jag den skadad :( Så nu har den fått flytta till himlen.


Lilla kycklingen ♥ Vila i frid

Och imorgon så flyttar även Carrans fina Binni till himmelen och de evigt gröna ängarna. Han kommer få gott sällskap där iallafall ♥ Kommer bli tomt utan honom utanför fönstret..

Sötaste Binni ♥


Nu ska jag dricka en kopp te och sen krypa ner i sängen och läsa lite.

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar