onsdag 19 september 2012

Myspys

Igår var en väldigt regning tisdag. Jag och Edvard hängde ner på öppnis på förmiddagen. Var ganska mycket folk där. Massa bebisar :)

Buse i farten :)


Efter öppnis åkte vi och handlade lite. Vi hoppades på att vädret skulle vara som dagen innan då solen kom fram på eftermiddagen. För vi hade en utflykts date inbokad med Petra, Jill och barnen till Fysingen efter dagis. Men när regnet fortfarande fullkomligt ÖSER ner när det är dags att hämta barnen så fick vi ta till plan B så de kom hit och fikade och lajjade lite. Väldigt mysigt och trevligt.

Mysbesöket


Efter middagen och läggningen så sparkade jag mig (eller ja Björn sparkade mig) i baken och tog mig till gymmet och tränade!! Wohoo :) Hade inte alls lust egentligen men är i efterhand glad att jag kom iväg:)

Idag har Björns syssling Emelie varit här med hennes lilla Alvar som är ett par veckor yngre än Edvard. Tog oss en promenad, fikade, bjöd på lunch och busade med barnen på golvet :)

Bryllingarna 

Sötnosar


Efter dagis så gjord vi det som jag tänkt göra igår - Fysingen. Fast det blev bara jag, barnen och hunden. Men det var mysigt det med. Fikade i solen. Gick spången bort till Ströms och tittade på kossorna och fåglarna. På vägen tillbaka så var jag och Engla uppe i fågeltornet och kikade lite. När vi gick ner så kom regnet, så vi skyndade oss så mycket det gick med barnvagn, hund och Engla på den smala blöta spången. Vi hann bli ordentligt blöta innan vi kom till bilen, Tur att vi hade regnskydd till vagnen i allafall :)

Kärleken till mina barn är obeskrivlig!

Härligt i solen

Låång väg att gå

Muu

Här satt vi och gungade medans vi tittade på kossorna och
fåglarna som mellanlandar innan semester.
(Fysingen är ett fågelnaturreservat btx)

Högst upp i fågeltornet -
2 minuter innan ösregnet kom 


Väl hemma så myste vi lite i soffan, fixade och åt middag, myste lite till ♥

Myspys ♥



Imorgon blir det full rulle från morgon till sena kvällen. IKEA och Takida är att vänta *happy happy happy* Hoppas på fint väder imorgon kväll :)

Kram på Er!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig utflykt ni hade :) förutom regnet då...

    Nu är popup-rutorna borta. Men du hade alltså bara dom i din lista med favoritbloggar om jag förstått rätt. Jag trodde det var någon länkning till en bild i dessa bloggar någonstans, så var fallet för mig en gång jag uppdatera min design att jag försökte ha med en bild från en lösenordsskyddad blogg.

    Det är ju dumt att det kom upp upp popup på grund av att de var i din blogglista, det borde ju funka att ha med de bloggar man vill!!! (oflexibla bloggverktyg... det ena värre än det andra ju)

    SvaraRadera