tisdag 25 september 2012

Febrig fredag och mys lördag

Lagom tills att vi skulle sova i torsdags så vaknade Engla och var SÅ ledsen tröstlöst ledsen :( Till slut lugnade hon ner sig och somnade om. Men det dröjde inte så länge tills hon vaknade och var ledsen så jag gick in och la mig hos henne och vi somnade i hennes säng. Björn kom in och väckte mig när Edvard vaknade. Sen vaknade Engla till och från hela natten det slutade med att hon fick sova inne hos oss.

Ni ser vad mycket plats i sängen jag har...

På morgonen hade hon fått feber (hade hon inte under natten) Så vi hade en inne mysdag. låg i soffan och tittade på film. Lekte lite på mattan och bara var. Anna och Patric kom förbi en sväng så jag passade på att åka och handla samt hämta ut Englas astma mediciner. Till kvällen var febern borta men hon hade det lite jobbigt med andningen..

Febrig tjej ♥
Skönt och sova när man är sjuk
Engla legohands.. haha

Är ganska stolt över mitt träd haha
Lördagen blev lugn eftersom Engla hade feber dagen innan så fick vi j ställa in våra planer för dagen som skulle bestått av jumpa och kalas för Henry och Linus. Kalaset är jag mest ledsen över att vi missade då vi inte ses så ofta.

Vi var och handlade lite lördags mys. Blev tacos och lite godis.
Resten av kvällen bestod av mera mys

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar