lördag 5 november 2011

Alla helgona dagen

Idag är det ju Alla helgonas dag.
Har jobbat idag. Min sista lördag. Mycket folk som kom och skulle smycka sina gravar..
Efter middagen så tog jag och familjen en promenad till kyrkan. Jag tycker det är så rofyllt. Speciellt denna helg då alla ljusen glimmar.



 Vi tände ett ett ljus för våra nära och kära som inte finns med oss längre och ställde i minneslunden.

När jag kom hem från jobbet så möttes jag av denna i hallen:


Babyskyddet som vi har fått låna av Daniel och Therese. Åh vad jag längtade efter att få träffa pyret nu ♥

Igår efter jobbet så åkte vi till IKEA för lite fredagsmys.. Eftersom vi nu har fått bergvärme i huset så var vi tvungna och riva bort vedspisen vi hade i köket.. Inte så ledsen för det eftersom vi har eldningsförbud i den.
Så vi har köpt nya skåp till den bänkytan eftersom skåpen rykte med.

Åt en trerätters middag :)

Gullfia ♥
Givetvis blev det lite annat små plock med. Typ ljus, lite julgrejer, tvättlappar till pyret mm

Nu blir det soffläget en sväng innan sängen. Snuttan har fått feber nu under kvällen. Tyckte hon kändes varm och så var hon grinig - 38,7 grader.. Stackars liten ♥

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar