fredag 25 november 2011

Mysdag

Idag har jag och Engla haft mysdag.

Engla är ju ledig på fredagar från och med denna vecka.
Så imorse hade vi sovmorgon/sängmys innan vi gick upp och gjorde oss klara för att åka till öppnis en sväng.
Var mysig, dock var det ingen verksamhet idag utan vi fick klara oss själva, där med så var det ingen sopplunch heller :( Vilket jag hade sett fram emot.. Men nästa vecka skulle allt vara som vanligt igen..

Efter öppnis åkte vi hem för lite lunch och lite vila, passade på och slumra lite på soffan själv. Skönt
Sen så åkte vi upp till Maxi för att möta upp Madde och Alinah för lite handling. Trevligt med lite handlingssällskap :) Tog en korv tillsammans efter handlingen så fick vi chans och prata lite mer..

Efter Maxi så åkte jag och Engla ner till centrum för att hämta ut lite ny medicin till henne. Vi passade även på och hälsa på "farfar" på jobbet och köpa glögg (det har en jättegod alkoholfri äppelglögg på bolaget - så jag köpte 3 flaskor haha)

Sen så åkte vi och köpte pizza. Eftersom Björn är ute på after work så lyxade vi till det med latmat ;)
Resten av kvällen har varit lugn. Bara en massa mys i soffan ♥

Nu så myser jag själv. Fast det är inge mysigt o mysa själv men vi får ta igen det imorgon istället..
Nu ringer syster, hon är på väg hem från jobbet och vill ha lite pratsällskap vilket passar mig :)

Kram på Er!

Jo just det! Fick en påminnelse om att jag glömt skriva en sak som vi gjorde i måndags. Vi var på middags hos syster i deras nya hus! Jättefint hus men det låg ju väldigt långt in i skogen kändes det som ;)

Kram igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar