lördag 26 november 2011

Lördag

Idag har vi myst hela familjen tillsammans.

Boris myste under täcket med husse imorse :)
På förmiddagen så var vi allesammans ute i skogen för att plocka lite material till adventsljusstaken och lite ris att pynta med.. Inte världens bästa skog och gå i för Engla eller för mig just nu. Den är ju inte rensad för 5 öre, så det ligger mycket granar och grenar som dött och bara vält omkull. Men vi tog oss en tur och med lite hjälp så tog sig Engla hoppandes fram :)

Pappa och Engla i skogen

Vi hittade blommor i skogen :O

Hittade lite kantareller till och med!
Sen var vi ute på tomten och fixade lite. När Engla sov passade jag på och städa badrummet och plocka lite i övrigt..

När Engla vaknat efter vilan och vi fått mat i magen så åkte vi iväg en sväng till Stinsen. Dels för att Björn behövde hämta sin bil på jobbet och sen var det lite små ärenden som framför allt jag ville göra.

Men OJ vad folk det var!! De hade till och med parkeringsvakter :O Parkeringsgaraget var en fars, hujeda mig! Folk han ju knappt backa ur rutan ordentligt innan nästa man skulle köra in i rutan. När vi väl kom upp så förstod vi varför. Chris Medina var där och spelade lite samt signerade sin nys skiva.. Haha o vi kom upp precis bredvid scenen 5 min innan han skulle sjunga, gissa om det var folk där!

Jaja vi gjorde vad vi skulle, fick några julklappar avklarade iallafall..

Sen åkte vi hem. Medans Björn lagade mat så pysslade jag och Engla med adventsljusstaken (bild kommer imorgon).

Att vara igång hela dagen tycker väl mitt bäcken inte sådär jättemycket om, får ont av att röra mig så resten av kvällen kommer jag spendera i soffan och låta Björn servera mig istället..

Kram på Er!

1 kommentar:

  1. LÅter som en riktig mysdag! Ska ner på stan här i morron o lyssna på Medina hade jag tänkt =) Mitt bäcken bråkar oxå speciellt om jag gått mycket eller stått upp..Snart är det över iaf ;) Kraam

    SvaraRadera