onsdag 2 november 2011

En kortis..

Tänkte kasta in ett litet kort inlägg från idag. Har inte hänt så mycket.

Engla och jag sov till 8,30!! Hon vaknade straxt innan 6 först och ropade "Mamma täcket, mamma täcket" När jag kom in i hennes rum så hade täcket glidit ner på golvet. Så jag plockade upp det och hon la sig med tummen i mun när jag bäddat in henne igen och somnade om..

Annars har hon varit ett par timmar på dagis idag. De hade varit i skogen och myst. Engla hade saknat dagis, hon har ju inte varit där sen förra måndagen. Hon var ju sjuk resten av förra veckan, så var det ju planeringsdag i måndags och igår var hon ju ordinarie ledig..

Englas dagiskort :)
Själv har jag varit hos tandhygienisten. Mindre roligt men men.. Ska dit den 24e igen för en "munrengöring".
Fast en rolig sak hände där eller egentligen två. Tandhygienisten var en mamma som jag har träffat på öppna ett par gånger.. Hon har en son som är 4 år, hon ska dessutom ha en bebis i mars så vi kommer att hänga nere på öppnis i vår :) Sen när jag skulle gå där ifrån så träffar jag Jonas i väntrummet haha

Annars har jag försökt vila en stund idag. Låg uppe i sängen och tittad på film. Måste ju ladda in för premiären om två veckor!!

Jag och Engla myste lite idag. Låg och prata om och med pyret. Så pratade vi lite om besöket hos barnmorskan i måndags "Lyssna mammas mage, dunk dunk dunk" säger hon då ♥ kärlek

Nu blir det lite TV innan sängen. Imorgon är det dags för jobb igen - sista torsdagen och jobba..

Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Vilketfint dagiskort! Vårat dagis har tagit bort det tyvärr :-( ja vi måste ta den där fikan nån gång! Hojta om du har vägarna förbi :-) Kram

    SvaraRadera