tisdag 1 november 2011

November

Som i pyret inlägget nyss så är det ju 1 november. Dagen till ära så fyller ju Englas moster år :)
Eftersom vi har äran och ha dem inneboende just nu så firades det med sång till frukost, present och mysgos


Åkte till Coop på morgonen köpte färska frallor till frukost. Björn hade "sovmorgon" så han var hemma med oss och åt..  Björn hade sovmorgon för att de kom idag och började koppla in bergvärmen :) Så det borde ju bli klart i veckan om inget strular :) För en liten bromskloss har vi ju redan stött på. När installatören skulle hämta pumpen hos Nibe så fanns den inte där *suck* Men imorgon lovade de att den skulle finnas där :)  

Annars idag så har jag och Engla varit en sväng på öppna förskolan och myst lite :)

Målar lite :)
 Var ganska mycket folk där. Trevligt och träffa dem igen :)
Sen åkte vi hem och åt lite lunch tillsammans med Björn innan han åkte tillbaka till jobbet..

Efter lunchen så la jag Engla för att sova lite, och eftersom dem höll på o drar rör på nedervåningen så gick jag upp o la mig i sängen för att titta på lite film. Givetvis ville ju inte Engla ligga kvar i sin säng utan ville komma in till mig. Så vi myste lite, hon somna ganska fort ;) Själv slumrade jag till en sväng med..

Mys i sängen ♥

Resten av eftermiddagen så gjorde vi inget speciellt. Gosade lite bara, Engla ville ringa mormor så det gjorde vi :)

Nu ikväll så har jag lyckas komma iväg och simma en stund, var tungt men skönt. Har ju inte tränat sen maj/juni :/

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen..

Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Gott att du kom i väg och simma men förstår att det va tungt.
    Va skönt och få bergvärme, hoppas det flyter på som det ska nu.
    Kram <3

    SvaraRadera