söndag 13 november 2011

Helgen

Helgen har varit ganska lugn..

Igår så var Björn över hos grannen på förmiddagen och hjälpte honom att gjuta golv till hans badrum.

Jag och Engla hade farmor och "farfar" här som hjälpte oss att kratta löv..

Massa löv

Proffset

Köra iväg löven

Så duktig ♥

Ett nytt lass på gång
 På en timme lite drygt hade vi lyckas kratta upp alla löv och kört ut dem i skogen. Engla var så duktig som hjälpte till. Fast roligast var att hoppa i lövhögarna med farmor :)

När vi var klara så gick vi in och bjöd på kladdkakemuffins som blev kvar från dagen innan.
Väl värda var vi :)

Gott med fika

Eftermiddagen blev lugn, Engla och jag sov en stund. Bakade bröd och gjorde en god kycklingsoppa som vi mumsade på till middag.

Idag är det ju farsdag. Vi firar inte så jätte mycket men lite iallafall. Vi gav Björn lite sovmorgon, mysfrukost och en världens bästa pappa kopp :)
Grattis älskade Björn! Bättre pappa till mina barn kan jag inte ha!
Grattis även till min älskade pappa på farsdag! Älskar dig!!

Annars idag så har vi gjort lite ärenden och så har vi varit på kalas. Mina kusiner Elias och Julia har fyllt år.
Kul och se lite släkt och för Engla som fick leka lite med bl a mormor och "offa" samt mina småkusiner..
Dock så hade jag inte kameran med mig, så det blev inga foton.

Ska packa inför resan imorgon. Jag och Engla ska åka till dalarna ett par dagar :) Ska bli mys o få träffa Cissi och familjen igen ♥ Sen blir det nog sängen så man orkar köra imorgon :)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar