onsdag 30 november 2011

Bök och stök

Bök och stök i magen hela kvällen :) *mys*

Idag har jag varit på IKEA med Therese och lilla Linnea. Engla var på dagis och hade skoj..
Köpte inte så mycket, gardinstänger och lite annat samt en julklapp blev det med :)
Tack Therese för mysigt sällskap :)

Gick o la mig på soffan när jag kom hem. Var så trött att ögonen gick i kors. Skönt och sova en sväng..

Engla hade haft det toppen på dagis. Hon har varit duktig med att gå på pottan hela veckan. De tyckte kanske det var läge och kanske börja testa o gå blöjfri stundvis på dagarna, de tycker hon verkar redo :)

Igår hade jag lite syster time med Fia ♥ Vi käkade lunch och gick lite i affärer *mys*

Imorgon är planerna inställda. Skulle ha träffat en vän som jag inte träffat på länge men hon fick förhinder tyvärr.. Så jag ska nog bara ta det lugnt här hemma. Plocka lite kanske, kommer en mäklare och ska värdera upp huset. Ska lägga om lånen så vi får in bergvärmekostnaderna in i huslånet..

Ska kolla klart på Grey`s Sen blir det sängen.

Bök o stök hälsar pyret ;)

Kram på Er!

2 kommentarer:

  1. Skönt att de går bra på förskolan! Mys med buffar i magen... inte långt kvar nu =)

    SvaraRadera
  2. Roligt att de tycker hon är redo på dagis. Inne gör det ju ingenting om det händer olyckor. Maya kissa på sig senast idag på dagis! För två veckor sen kissa hon i en frökens knä!!! Ute har hon ju alltid blöja för vi orkar inte att ytterkläderna ska bli blöta och är inte lätt för personalen att kolla henne hela tiden då, inne ställer hon sig vid toalettendörren när hon behöver kissa :P

    SvaraRadera