torsdag 1 december 2011

1 December 2011

Då var vi inne i December månad - julmånaden *mys*
Jag och Engla var uppe och tittade på julkalendern imorse. Vet inte vad jag tycker om den ännu, får se vad den utvecklar sig till.. Men det var mysigt och sitta i soffan och bara gosa ♥

Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma och tagit det lugnt. Slumrat lite på soffan och plockat lite.
Har börjat tvättat lite bebiskläder idag.. Åh så små de är!! och de var ju stora när Engla föddes!!

Hej bebiskläder!

Lite nostalgibilder ♥

Engla i klänningen:)

Mamma och pappas lilla kråka ♥
Åh minnen, minnen, minnen ♥ Kärlek ♥

Kram på Er!

2 kommentarer:

  1. Tror du får köpa andra kläder till pyret då jag tror att det är en liten pojke som gömmer sig i din mage.

    Tack älskade vännen, du är mitt stöd <3

    SvaraRadera
  2. Mysmys med små bebiskläder.

    Sv. Tänkte först inte orka med en julkalender på bloggen men när jag ändå planerat att sjunga sångerna hemma kunde de ju lika gärna komma upp på bloggen, så tänkte att det skulle vara lätt, men så gör man ju det mer avancerat när man lägger till foton och en julig design :P
    Mayas fröken hade inte med extrabyxor btw, hon fick ha sina överdragsbyxor inne :P

    SvaraRadera