lördag 10 december 2011

Fredagsmys

Orkade inte blogga igår, då jag somnade i soffan vid 21tiden. Dock straffar det väl sig nu, har varit vaken sen 4,30 eller så kanske det var tur att jag somnade då vem vet!?

Igår var ju Engla som vanligt ledig som hon är fredagar.. 
Torsdagkvällen spenderades ju hos Carran så det blev ju sänggång ganska sen för hela familjen (Björn kom ju hem sen från julbordet) Så fredagen började med sovmorgon, hela familjen sov till åtta! Vaknade bara en gång under natten då av att jag hade sån fruktansvärt kramp i vaden..

Efter frukost så körde vi Björn till jobbet eftersom han inte var i skick till och köra :)
När vi lämnat av Björn så åkte jag och Engla till öppnis. Ganska mycket folk var det där :) Skoj! Barnen lekte en massa så fikade vi. Sen serverades sopplunchen som idag bestod av tomtegröt med tillbehör :)

Massa gott!

Så fick vi fruktsallad med grädde till efterrätt

Kulturskolans violinister var där och spelade för oss
Efter öppnis så åkte vi hem för Engla behövde sova, själv passade jag på och vila lite.
Efter 2 timmar så gick jag upp och väckte henne, oj hon var inte alls pigg på att vakna. Ville bara lägga sig i sängen och dra täcket över huvudet, sötisunge!

Målade lite med vattenfärger innan dags för att åka och hämta Björn på jobbet. Åkte och handlade tillsammans innan vi åkte hem för att äta middag.




Hade lite fredagsmys. Tittade på På spåret och lagom tills det var slut så sov jag sött i soffan..

Så nu sitter jag här. Klockan är straxt halv åtta och det är fortfarande mörkt ute! Själv har jag varit vaken i 3 timmar.. Blir en sovstund mitt på dagen sedan, för nu har Engla vaknat och det är snart dags för frukost.. Annars har vi bara massa mys inplanerat i helgen..

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar