måndag 19 december 2011

Måndag

Inatt var Engla vaken mellan 02 och 05. Suck!
Hon skulle dricka, kissa på pottan, "Mamma, blåsa kinden", "Engla kan inte sova"osv osv. Vid 05 så ledsna jag på att hon bökade runt (hon hade ju fått komma in till oss ihop om att somna om), klev upp och tände lamorna och stökade så jag bar in henne i sitt rum. Givetvis blev hon super ledsen för det men sen tog det bara några minuter innan hon blev tyst, efter en kvart kikade jag in hos henne, då sov hon ♥
Dock så bökade pyret runt en del så det var svårt att somna om ändå.. Men till slut så..

Vi vaknade till ett vackert vinterland iallafall. Hoppas det ligger kvar till jul iallafall :)



Efter att ha lämnat Engla på dagis så åkte jag hem för att äta lite frukost. Sen sov jag på soffan ett par timmar för att få igen förlorad sömn..

Efter sovstunden så var jag och Boris ute på golfbanan och busade lite i snön..

"Matte, är du klar snart så jag får springa?"


"Ta ditt kort någon gång då!"

"Suck, nu bryr jag mig inte längre.."

Sen åkte jag in till Stinsen för att möta lillasyster som ville ha lite hjälp och råd för shopping till bröllopet :)
Hon bjöd på lunch med..

Bild från cdon.com
Älsklingen hade köpt en present till mig. Vi har bestämt att inte köpa julklappar till varandra i år för vi ska köpa oss en ny dator istället :) Men han köpte en present bara för att han tyckte jag var värld det. Hur gulligt är inte det?! ♥ Fick Harry Potter boxen med alla 8 filmerna. Tack min fina älskling ♥
Eftermiddagen blev lugn, Engla var gosig men trött så hon sover redan.
Resten av kvällen blir lugn. Ska nog sova tidig..

Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Såna nätternas Texas ibland också, då är man inte så pigg :S
    Vilken gullig sambo :)
    Härligt med snö, vi har fortfarande ingen.
    Kram <3

    SvaraRadera