onsdag 7 december 2011

MVC

Idag har jag varit på mödravården. Allt verkar bra med pyret :)

Magen hade växt 1 cm sen förra veckan så den följer "normal" linjen igen..
Hjärtat slog i fina 149 slag/minut ♥
Pyret har lagt sig med huvudet ner nu men var fortfarande ruckbart. Som en tjej på nätet hade skrivit "Då vet din bebis också vart h*n ska ut" 


Annars så har vi inte gjort något speciellt. Bara varit hemma och mys. Engla är feberfri nu iallafall och imorgon kommer hon få gå till dagis. Tanken var att ha henne hemma imorgon också men jag kände nu på eftermiddagen att hon skull behöva komma hemifrån och leka lite, samtidigt som jag verkligen skulle behöva vila mer. Även om det bara blir en dag denna vecka.

Har haft väldigt ont i bäckenet, jobbigt och röra sig och så vidare. Sen har natt sömnen varit jobbig. Inatt låg jag vaken i 1,5 timme. Engla ramlade ur sängen - stackars liten - sen var jag tvungen att gå och kissa och när jag kom upp igen så låg jag och vred o vände mig ett tag innan jag börja läsa lite i min bok tills jag somnade..
Sen hjälper det ju inte att jag tror jag börjar bli lite förkyld..

Nu ska jag nog dricka en kopp varm choklad för jag har ett sånt chokladsug men har inget annat hemma och jag orkar inte baka något..

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar