tisdag 20 december 2011

Nu fattas bara DU..

I dagarna har jag boat massa :) Så nu är väl i stort sett allt klart inför Pyrets ankomst. Så gott som iallafall - det "viktigaste" iallafall, resten kan man ju fixa allt eftersom :)

BBväskan för mig och pyret samt babyskyddet står redo 

Engla och jag har bäddat Pyrets säng
"Pyrets säng" berättar Engla. 


Barnen har fått varsin tavla

Fått plats för sina grejer vid skötbordet

Vagnen är inhandlad
"Engla sitta här, Pyret sitta där" var
Englas kommentar när vi fick hem vagnen

Bäddat och klart för första turen ♥

Engla har fått upp sin skylt, Pyret ska få en oxå

Kläderna ligger  tvättade och redo i byrålådan
Så egentligen är vi redo här hemma. Å vad vi längtar! En väska som Engla kan ha till farmor när det är dags. Sen ska väl Björn packa lite saker som är bra och ha. Jag och Engla ska ge oss ut på jakt efter en nalle som Engla kan ge Pyret, sen så tar vi resten allt eftersom :)

Kram på Er!

3 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt :)
    Kul att se allt du gjort iordning till Pyret.

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni har gjort åt bebisen :) Nu blir jag lite avis, längtar också efter bebis, men det får vänta ett tag till!

    SvaraRadera