onsdag 28 december 2011

Full rulle hela dagen

Idag har det varit full rulle typ hela dagen..


JAG vaknade halv nio, då sov både Engla och Björn! Vaknade av att jag fick solen i ögonen..
Engla vaknade straxt efter av att jag gick ner på toaletten. Så när jag kom tillbaka så låg vi i sängen och myste lite innan vi gick upp och åt frukost.

Mys och bus i sängen

Provar pappas glasögon :)


Sen gick hela familjen ut på en promenad på golfbanan, innan vi åkte till affären.
När vi åker förbi ankdammen vid centrum, så kommenterad Engla änderna. Så efter vi handlat så stannade vi till vid dem och matade dem lite :)

Matar änderna 


Sen åkte vi hem och vilade lite innan jag och Engla åkte hem till Anna och Oscar som hade bjudit hem oss mammor för lite lunch och lek med barnen. Mysigt värre och god köttfärspaj. Engla var dock inte på strålande humör hela tiden tyvärr. Men hon sov ju inte så länge..

Lunch hos Anna
(Bild från Carran)

Massa snack
(Bild från Carran)

Anna och Oscar
(Bild från Carran)

När vi kom hem så fixade vi ordning inför kvällens gäster och åt en lite lätt middag.
Vid 18tiden kom Englas farfar och hans fru, Englas farbröder och faster hit för lite fika och julklappsbyte.
Vi bjöd på Leilas saffransvåfflor och det verkade gå hem hos alla :)

Barnen verkade väldigt nöjd med sina julklappar och det var Engla med som fick alla tv-avsnitt med Pippi Långstrump :)

Resten av kvällen kommer bli lugn.. Imorgon har vi inget speciellt planerat mer än att jag ska åka in till stan och handla lite grejer till fredagens galej :)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar