onsdag 14 december 2011

Julmarknad i Gamla Stan

Jag och Engla började morgonen med att "försova" oss. Så jag ringde dagis och sa att Engla äter frukost hemma istället. När jag ringer dagis så presenterar jag ju mig, "Hej det här är Monica - Englas mamma" och den frågan jag får då är "Har du fått något??" Haha Det är inte bara vi som går på nålar :)

När jag lämnat Engla så tog jag och hunden en sväng på banan, innan jag åkte tåget in till stan för att möta Katarina. Vi gick till Stadsmissionens restaurang och åt lite lunch. Sen gick vi runt lite på gamla stans julmarknad.
Köpte inget mer än lite fika.

Sen gick vi runt lite i olika affärer och kikade lite innan vi skildes åt.

Eftermiddagen gick åt mys med kråkan, matlagning och städning :)

Nu ska jag nog lägga mig och läsa :)

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar