måndag 21 november 2011

Festhelg!

I helgen har det varit fest.

Älskade Mamma fyllde 50 år i lördags! Det firades med öppethus för släkt och lite av mammas vänner.
Firandet började med champagne (Loka till mig och Engla) på sängen, tillsammans med blommor, presenter och sång.

Spännande med paket :)

Grattis mormor ♥

Luktar lite på blommorna

Kalasfina pinglor ♥

Presenten från mig och syster med familjer

Gullfisan ♥

Det bjöds på buffemat som var mycket uppskattad



Supergod mat från Alla Tiders Mat

Givetvis blev det tårta med 
Full rulle hela dagen. från klockan 07 då Engla vaknade till 01 då jag kom i säng. Jättetrevligt var det iallafall, och jag är ganska säker på att mamma var nöjd med dagen :) och det är ju huvudsaken.
Engla hade iallafall superduper med kul med mina kusiner. Vid 21 tiden så slocknade hon - lilla sessan

Eftersom min mamma delar födelsedag med Björns lillebror så var vi och firade honom på söndag eftermiddagen istället. David fyllde oxå jämt - nämligen hela 10 år!!

Kram kram farbror Eric ♥

Klart han ska få en puss med

Englas nya idol är faster Pauline
Engla skulle promt sitta brevid henne

Stora killen

Massa tillbehör till Wii som han fick i
födelsedagspresent från  mamma och pappa

Mysig liten stund vi var där.. Så kul och se barnen. De blir så stora från gång till gång. Eric är nu lika gammal som David var första gången jag träffade honom (ca 8 månader) Då var det han som sprang runt i gåstolen och terroriserade folks fötter och nu har han ju hunnit bli hela 10 år!

Summan av helgen har varit mycket folk, god mat och mycket tårta.

Dags att fortsätta med dagen.

Kram på Er!

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig helg ni haft och massa fina bilder.
    Tack för att du finns <3
    Kram Sofie, Texas och Enya

    SvaraRadera
  2. Guu va fin Engla var i klänningen & håret uppsatt, påminner om Maddicken :)

    SvaraRadera