torsdag 10 november 2011

Sista och första dagen

Igår var sista dagen på jobbet. Jobbet var lugnt. Alla kom in för att önska lycka till och så. Lotta hade gjort en jättegod tårta som vi mumsade på :)



Fick lite presenter med. Ett halsband i läder i form av en höna. Mitt smeknamn på jobbet är ju Hönan :)


Sen fick pyret en present med :)

En mysig filt o gosa i till vintern
Sen tyckte Katarina att jag skulle skämma bort mig själv lite :)


Efter jobbet så drog jag med mig Madde på lite After Work (fast hon var ju ledig)
Så vi åkte in till stan för att äta lite gott och snacka massa skit..

Idag var ju första dagen på ledigheten, går ju hemma på graviditetspeng :) Skönt faktiskt
Kändes lite konstigt att inte behöva gå upp och åka till jobbet i morse..
Vaknade lika tidigt i alla fall, vaknade av Björns klockor. Sen hjälpte det ju inte att jag var kissnödig heller hihi

Engla vaknade straxt efter så hon kom in och vi kollade lite på Nalle Puh innan vi gick upp för att åka till dagis.

Mysgos ♥

Annars idag så har jag tvättat och plockat lite..Uträttat lite ärenden, gått en promenad osv

När jag skulle hämta Engla på dagis så var månen så fin över golfbanan


När vi kom hem så myste vi lite. Engla tyckte att Nallen och Grisen skulle åka lite vagn. Viktigt var att Grisen skulle sitta i Nalles knä


Sen skulle de vila lite på golvet



Efter maten så hjälpte Engla till och diska. Dock blev nog köket blötare är själva disken denna gång, med det är det värt ibland :)


Nu blir det lite TV och sen sängen. Undra vad man ska göra imorgon då..

Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Stumpan, hon ser så go ut :)
    Vilka härliga arbetskamrater du verkar ha, de måste värma hjärtat ordentligt.
    Hoppas du får de mysigt hemma nu :) kommer Engla gå 15 timmar nu då?
    Kram
    <3

    SvaraRadera